A <Szeresd pocakot> guild honlapja

sadsad

 

 Egy kis segítség a kasztok kiválasztásához, geareléséhez, talenteléséhez:)

Kasztok

Paladin: kezdőknek ajánlott egyszerű kaszt. Dps, tank, és healer is lehet. A szintezés jól megy vele. DPSként nem kell sok tudás hozzá, gyógyítóként sem túl sok varázslata van.
Druid: healernek nagyon jó, bár nem a legegyszerűbb. Leveling közepes sebességgel megy. Tanknak és DPSnek is jó. Kezdőknek ez is ajánlott.
Warlock: csak DPSnek jó, könnyen hal a fizikai támadásoktól, de átkokkal, és egyéb varázslatokkal jól öl. Közepes ismeret szükséges hozzá. (lehet segítője a játékban)
Rogue: csak DPS karakter, nem túl egyszerű a kezelése a sok képesség miatt. Közelharcos. Kezdőknek nem annyira ajánlott.
Warrior: DPS, és TANK lehet. Leveleing picit lassabb vele, mert nem tudja magát gyógyítani. Közelharcos. Kezdőknek ajánlott.
Hunter: Távolsági DPS. Egész sok képességgel és lehetőséggel. Pet is harcol az oldalán. Kezdőknek nem annyira ajánlott.
Priest: DPS és HEALER is lehet. A gyógyításra egész sok varázslata van (összetettebb picit), illetve sebzőnek is jó. Fizikai támadásokat varázslattal kis ideig tudja védeni, de általánosságban könnyen hal. Ezért kezdőknek nem annyira ajánlott.
Mage: DPS kaszt, ami varázslatokkal sebez. Könnyen hal, és több jó reflexeket és ítélőképességet igénylő skillje van. Kezdőknek nem ajánlott.
Death Knight: DPS közelharcos kaszt, esetleg Tank. Csak akkor tudsz ilyen karaktert kezdeni, ha már van az accountodon egy minimum 55-ös szintű másik karakter. Nem egy túl összetett kaszt, ha lehetne ajánlanám kezdőknek.
Shaman: DPS és healer. Nem túl bonyolult kaszt, kezdőknek szintén ajánlom. Lehet Dps-ként közelharcos és varázsló is.

Druid:

Mivel a Druid az egyik leghibridebb kaszt mind közül, a gear-elése is igen változatos. Elsősorban a talent-jétől függ , és az instában elfoglalt szerepkörétől. Minden szerepkörnek megvan a maga jellegzetessége. Hozzátenném hogy bár minden szerepkörnek megvan az alapja, ettől kasztonként és talent-enként eltérünk.
Balance: elsősorban Intellect és Spell Power (Nature Spell Damage Bonus) kell neki, hasonlít egy Mage, gear-eléséhez, de a Druid Leather cuccokban van.

Feral Combat: itt el kell döntenünk hogy DPS macska vagy Tank Macik leszünk mert a gearelés ennek függvényében változik. 

Maci (Tank): elsősorban Stamina (HP Bonus)és Agility (Armor bonus és Dodge Rating) kell neki hogy bírja az ütéseket, és ha lehet minél több Armor-t szedjünk magunkba ?
Cica (DPS): elsősorban Agility (Atack Power és Dodge Rating) és Stamina kell neki. Az Armor egyáltalán nem fontos.

Restouration: elsősorban Spell Power (Healing Bonus) kell neki, és töménytelen sok Spirit (Mana regeneráció)

Felvehető ruhák: Cloth, Leather
Használható fegyverek: Dagger, One-Handed Mace, Two-Handed Mace, Staff, Relic

Pladin:

Holy: Egy Paladin egyedül képes ki-heal-elni egy egész csoportot (ha a tank nem az ő feladata), vagy képes jól heal-elni a tankot, ha a csoport healelése más feladata, de egyszerre a kettőt nagyon nehezen bírja, mivel nincs területre ható heal-je, így egyszerre csak egy embert bír heal-elni. A Paladin-nak alapból kevesebb manája van, mint egy Priest-nek vagy Druid-nak, mivel őt elsődlegesen harcra tervezték.A gyógyító Paladin-t fel lehet ismerni mágikus erejű pajzsairól, amik mellé egykezes fegyvert párosít.

Protection: Ezen a talent-ágon a legfontosabb a felszerelés. Itt kemény vértek, iszonyatosan erős pajzsok és sok HP szükséges.

Így a Paladin a Tank szerepét tölti be az instában. Egy Proti Paladin számára a fény mellett pajzsa a legfontosabb, épp ezért a a talent-ág további erősítéseket és spell-t ad pajzsra. Emellett két új áldás-t is kap.

Retribution: A Paladintól megszokott pajzs plusz egykezes fegyver helyett ez a talent-ág kétkezes fegyverre erősít. A kétkezes fegyverre az a jellemző, hogy nagyobbat üt mint az egykezes, de erősebbeket sebez. Ez a talent-ág kijavítja ezt a „gyengeséget”, így a Retri Paladin nagyobb sebzésbonuszt szerez, mint bármelyik másik társa. Emellett erősítve van a sebzést növelő áldása, és a gyógyító képességeit is felerősíti olyan szintre, hogy alkalmas legyen akár egy egész tábor kiirtására egyszemélyben. Gyilkos jellegét mutatja az is, hogy a fény hatalmát felhasználva képes mozgásképtelenné tenni a célpontot (stun effect), amíg ennek tart a hatása, addig a célpont nem képes se visszaütni, se védekezni.

Felvehető ruhák: Cloth, Leather, Mail, Plate (40-es szinttől)
Használható fegyverek: One-Handed Axe, Two-Handed Axe, One-Handed Mace, Two-Handed Mace, One-Handed Sword, Two-Handed Sword, Polearm, Shield, Relic

Shaman:

Elemental: A mágia használó Shaman elsősorban varázslatokra szakosodik, hasonlóan a Balance Druidhoz ő is próbálja kerülni a fizikai érintkezést, de mivel a Shaman mint kaszt nem nagyon képes egy helyben megállítani valakit (a Druid megoldja indákkal, a Mage meg fagyasztással), erre azonban nem képes. Épp ezért az Elemental talent tartalmaz olyan részeket, ami ütést erősít, de ennek ellenére mégiscsak mágia használóként tartják számon.

Enhancement: ez a talent-ág inkább ütésre, mint spellezésre használatos; hasonlóképpen kell játszani vele, mint egy Paladin-nal, de gyengébb a páncélzata. A gyengébb páncélzat miatt védelemre szorul, épp ezért a védő totemjeire és az ütésre rengeteg erősítést tartalmaz, de van egy kevés támadó és gyógyító varázslat erősítése is.

Restoration: lényegében ez a talent-ág nagyban hasonlít a Druid gyógyító ágára, bár itt nem lesz átváltozás és inkább a föld és a víz elemekre van erősítése, elsősorban védelmi feladatokat lát el. Ezt gyógyítás útján teszi. Erősítés van a mana visszatöltő totemjére is, épp ezért csoportokban mint gyógyító biztos helye van.

Felvehető ruhák: Cloth, Leather, Mail (40-es szinttől)
Használható fegyverek: Dagger, Fist Weapon, One-Handed

Hunter:

Beast Mastery: ezen a talent-ágon a Hunter inkább a pet-re erősít mint saját magára, azonban itt is vannak olyan elemek amelyek magát a vadászt erősítik fel. Például: a pet jelenlétében a Hunter egy buffot kap ami bizonyos időközönként gyógyítja mindkettőjüket. Emellett képes arra hogy a pet-jét egy különleges ütéstechnikára utasítsa ami megzavarja a célpontot(stun). ha ez még mindíg nem lenne elég, a Hunter képes a pet harci dühét átvenni ami bonusz sebzést ad mindkettőjüknek.

Marksmanship: ezen a talent-ágon a Hunter, a lövéseire erősít jobban, és csak keveset a pet-jére. Az a Hunter aki ezt az ágat választja, olyan erős lövésekre tehet szert, amik instában vagy olyan küzdelemben, ahol csapatban kell játszani nagyon hasznosnak bizonyulnak. Ez a Hunter igen erős tagja lehet a csapatnak.

Survival: mint ahogy a neve is mutatja ez a talent-ág a túlélésre épít. Leginkább a közelharcra van erősítve de akad egy két olyan szépség is ami lövést erősít. Ezen a talent-ágon a leggyengébb a pet, mivel itt még annyi pet erősítés sincs benne mint a Marksmanship-en. Ez a legtaktikusabb talent-ág, mivel itt olyan szépségeket is megszerezhetünk mint Pl az altató lövés és van egy olyan skillünk amivel a csapdák azonnal bevethetővé válnak.

Felvehető ruhák: Cloth, Leather, Mail (40-es szinttől)
Használható fegyverek: Bow, Crossbow, Gun, Fist Weapon, Dagger, One-Handed Axe, Two-Handed Axe, One-Handed Sword, Two-handed Sword, Polearm, Staff, Thrown

Priest:

Discipline: ez a talent-ág elsősorban a pajzsvarázslatokra és a buff-okra épül, emellett ez a talent-ág jó gyógyításra PvP-ben. Erősíti az alap statokat is (Pl: manaregen, spell sebzés bonusz, spell crit esély növelés).  Számos pajzserősítést tudhatunk ebben a talent-ágban, most csak 2-t sorolnék fel. Az első amelyik képessé teszi a pajzsunkat arra, hogy visszafordítsa a ránk mért sebzések egy bizonyos %-át a célpontra (amit nem fordít vissza azt elnyeli), a másik pedig növeli a pajzsunk elnyelő képességét.

Holy: mint ahogy a neve mutatja, ez a szentség talent-je. Elsősorban gyógyító spell-eket erősít, de van benne egy kevés fény alapú támadó spell erősítés is. Ezen a talent-ágon válhatunk a legjobb gyógyítóvá instákban, és gyógyíthatunk egyszerre akár 5 embert is. Erősítést kapunk a területi gyógyításokra is, amivel egy Priest lehet a legjobb healer (ha tud jól taktikázni). Ezen a talent-ágon esélyt kapunk arra, hogy a következő Smite-unk (Holy alapú támadó spell) vagy Flash Heal-ünk (gyógyító varázslat) instant legyen, és ne vegyen le manát. 

Shadow:  Megtanuljuk hogyan kell mások kárán erősödni, életerőt elszívni, erős fájdalmat okozni. Itt az erősséget nem a fény, hanem a sötétség használata jelenti. Kis szinten még ezen a talent-ágon is használhatjuk a Holy alapú spell-jeinket, de a 40-es szint után erre már nincs taktikai lehetőség. A Shadowform egy olyan képesség, amellyel felvehetjük egy sötét árny erejét, és félig meddig az alakját is. Ilyenkor a karakterünkből alig látszik valami, (de azért észrevesszük hogy mi vagyunk azok, nemúgy, mint a druida állat alakjainál). Amikor Shadowform-ban vagyunk megnő a crit esélyünk a Shadow spell-jeinkre, alapból is nagyobbat sebzünk, és ha crit-elünk, akkor az még erősebb lesz mint egyébként. Kitanuljuk a Vampiric Embrace nevű képességet is, amit ha az ellenségre ráteszünk, akkor a mi sebzésünk (shadow sebzés) egy bizonyos %-át megkapjuk magunkon gyógyítás formájában (ez talent-tel növelhető). Képesek leszünk lelassítani a célpont mozgási sebességét, miközben még tovább sebezzük. Instában a Vampiric Touch nevű képességünk használatával a Shadow sebzésünk bizonyos %-át manatöltés formájában visszakapjuk (instán kívül is működik, de szerintem nem éri meg használni). Ebben a talent-ben rengeteg olyan károsító buff-ot (debuffot) tehetünk a célpontunkra, amitől még tovább gyengül és még erősebbet sebeznek rajta a Shadow spell-jeink (ezt mondanom sem kell, hogy ez további életvisszatöltést jelent nekünk).  Ez a talent-ág a lehető legjobb fejlődésre, és instában is jól DPS-elhetünk vele. Jó taktikával, gear-rel és sok tapasztalattal elmehetünk PvP-zni is, de itt némi hátránnyal indulunk a Warlock-kal szemben (persze ez behozható az előbb említett feltételekkel).

Felvehető ruhák: Cloth
Használható fegyverek: Dagger, One-Handed Mace, Staff, Wand

Kezdhető: Undead, Troll, Blood Elf, Human, Dwarf, Night Elf, Draenei

Warlock:

Affliction: ez az ág elsősorban az átkokra és a félelem irányítására épül. Egy Warlock a félelme irányításával rá tudja venni célpontját ,hogy pánikszerűen futkározzon össze vissza egy bizonyos ideig (gondolom logikus, hogy ez az élőholtakon nem működik). Ez az a talent-ág, ami a legerősebb kínzásoknak veti alá a célpontját, miközben a Warlock még a szenvedés utolsó óráján is erősödik. Kihasznál minden létező sötét energiát olyannyira, hogy a szenvedés végén az áldozat még a halálban se lel megnyugvást. Képes célpontját a lassúsággal megátkozni. Ilyenkor 12 másodpercig 30%al lassabban mozog a célpontja. Ezen kívül az életerő elszívásának egy másik módját is ismeri (nemcsak a Drain Life-ot). Ez a mód hasonló a Shadow Priest Vampiric Embrace-jéhez, itt azonban nem a sebzéstől függ a szívott életerő nagysága, hanem a Warlock gear-jétől Ezt az életerőt elsősorban a Spell power nevű stat gyűjtésével növelhetjük (vagy akár Shadow damage növelésével is). Rengeteg olyan spell van ezen a talent-ágon ami instant, de kínzó hatása révén nem azonnal sebez egy nagyot, hanem sokszor kicsit. (Ezt nevezzük Dot-nak [Damage Over Time]).

Demonology: ez az idézés talent-je. Itt maga a Warlock lényegében csak dísznek van, viszont a démonjai olyan erősek, hogy akár két szintjük beli mobot is le tudnak ölni. Ezen az ágon a Warlock saját életét pumpálja a démonjába, épp ezért sok HP-ra van szüksége. Ezt a különböző regenerációt elősegítő talent-elemekkel és megfelelő gear-eléssel éri el. Emellett ő is, mint minden Warlock képes buff-ot tenni magára, ami armor-t és életerő regenerációt ad. Ha nagyon hal a démonja (kevés a HPja), akkor a Warlock képes feláldozni őt, mely által további erő bonuszokra tehet szert. Ezen a talent-ágon élnek a Warlock-ok a legközelebbi „kapcsolatban” a démonjukkal, és sok jó dolgot eltanulnak tőlük. Képesek a démonok erejét használni (ez további sebzés bonuszt ad). Képesek rá hogy a démonjuk lelkének egy darabjával bevonják magukat. Ilyenkor ,ha a Warlock-ot támadás éri, a bekapott sebzés egy részét a démon szenvedi el, védve ezzel mesterét. Ezen az ágon egy még erősebb démon-t is megidézhetünk. Ez a Felguard. Ez a démon magasan a többi felett áll, mind védelemben, mind pedig támadó erőben.

Destruction: azokra a spell-jeinkre ad erősítés amit cast-olnunk kell. Elsősorban a tűz alapú varázslatainkat erősíti, de van benne pár sötét varázslatot erősítő lehetőség is (Shadow Bolt). Elsősorban instákban jó a talent, de aki ért hozzá, bármire használhatja. A Warlock-nak azon tulajdonságait emeli ki, mint amivel a Mage rendelkezik (nagyot sebző castol-ós spellek). Elsősorban a nagy sebzésre épít (nyers erő, semmi védelem), ezért igen nehéz vele fejlődi, de ideális az olyan féktelen emberek számára, akik olyan mágiahasználó kasztot szeretnének, amivel igen kevésszer kell megállni, és a lehető legnagyobb sebzést képes bevinni, viszonylag rövid időn belül. Hátránya viszont, hogy védelem hiányában eléggé sebezhető, de magasabb szinten ezt is ki lehet küszöbölni ezzel a talent-el.

Felvehető ruhák: Cloth
Használható fegyverek: Dagger, One-Handed Sword, Staff, Wand

Mage:

Arcane:  Erősíti az Arcane elem pajzsait (100%os sebzés elnyelő pajzs (nem gyengít le annyira)) és a mana visszatöltő pajzsot (Mage Armor), ami több manát tölt vissza, emellett megnöveli a mágikus sebzésekkel szembeni ellenállást (Resistance). Az idézések, a teleport és a Portal-ok használata kevesebb manát igényel. Az Arcane alapú sebző varázslatok erősebb sebzést visznek be. Egy Arcane Mage nem sajnálja feláldozni saját manáját a célja elérése érdekében, ám a talent biztosítja számára a megfelelő mana regenerációt, és bizonyos időközönként olyan spellek válnak instant-tá amik egyébként nem azok (ezt mi határozzuk meg, és akkor lép érvénybe a hatása, ha rákattintunk az icon-jára az action bar-on). Emellett a talent esélyt ad arra is, hogy egy spell-lünk manaigénye 0-ra csökkenjen (ez a hatás akkor lép érvénybe, ha a Clearcasting buff ránk kerül: amikor ránk kerül 8mp-ig van rajtunk és a következő spell-re fog vonatkozni amit ellövünk). A talent képessé tesz minket arra is, hogy ellenfelünket bizonyos időre lelassítsuk. 

Fire:  Gyenge védelme miatt és lassító spellek hiányában a Fire Mage-nek a legnehezebb életben maradnia. Instában Rogue-gal egyetemben toronymagasan vezetik a DPS listát. Az összes Mage közül a tűzvarázslónak a legnagyobb a sebzése. Hátránya viszont, hogy speciális spelljét (Pyroblast) lassabban castolja ki, ilyenkor védtelenné válik a mobokkal és player-ekkel szemben. Talent-tel lehet növelni azt is, hogy castolás közben kevesebb eséllyel szakítsák meg varázslatot a mobok. Egy tűzvarázsló képes arra is, hogy területre ható robbanást idézzen elő, ami tűz alapú sebzést okoz. 

Frost:  A Frost Mage stratégiája az igen egyszerű, „megöllek mielőtt hozzámérnél” alapon működik. Ezt lassításokkal és fagyasztásokkal éri el. Ha egy Frost Mage megtámad, akkor a futás esélytelen, menekvés nincs, szembe kell vele szállnunk (ha tudunk). A Jég eleme mellett a Frost Mage képes egy bizonyos szintig a vizet is irányítása alá vonni. Ez abban nyilvánul meg, hogy magasabb szinten egy ősi képesség lehetővé teszi számára, hogy egy víz elemental-t idézzen meg. Ezt a lényt persze csak bizonyos időközönként lehet megidézni, meghatározott időre. Egy Frost Mage minden jég alapú spellje esélyt kap arra hogy megállítsa a célpontot egy erős odafagyás keretében. 

Felvehető ruhák: Cloth
Használható fegyverek: Wand, Dagger, One-Handed Sword, Staff

Rogue:

Assassination: ő az igazi bérgyilkos. Elsősorban azokra a speciális skill-ekre épít amihez combo pont szükséges. Leginkább szemből támad de lopakodásra is van egy néhány erősítése. Ez a talent-ág szigorúan csak 2 db késsel mehet . Ezen a talent-ágon lehetőségünk van plusz 10 energy-vel gazdagodni. Ez jól jön a féktelen rohamokhoz. Ezen kívül erősítve vannak még a mérgek is amiket kikeversz, hogy az alapból is erősebb ütéseid még nagyobbat sebezzenek ezáltal által.

Combat: Egy Combat Rogue a lehető legjobb harcos, de leginkább csak mobok ellen használható. PvP-ben speciális taktikát kell követnie, de ez nagyon nehéz. Viszont mob ölésben a Combat rogue a legjobb, magasan túlszárnyalja a Fury Warrit is, a Retri Palával van egy szinten. Ha jó a gear-je és hozzáértő használja, akkor 4 szintje beli mobot is képes megölni. Fejlődésre a lehető legjobb talent, ütős rohamokkal rendelkezik, sok az energy regenerációja. Fegyverspecializálódása révén ki tudja hozni maximumot a fegyvereiből. 15 másodpercig képes 20%kal megnövelni saját erejét, és ilyenkor területi sebzést okoznak az ütései. Támadásai mellett néhány védelmi célú erősítés is van ebben a talent-ágban (Ilyen Pl: a kitérési esély növelése).

Subtlety:  Alapesetben a rogue lassabban mozog lopakodó módban, mint egyébként. Ezen a talent-en lopakodó módban majdnem olyan gyorsan haladunk, mint anélkül. Elsősorban a kábításaira és a meglepetésszerű támadásaira (Pl: hátba szúrás 1késsel) van erősítés. Arra az esetre ha valamilyen csoda folytán mégis felfednék, azért ő sem védtelen. Van néhány szemtől szemben harci erősítése itt, de az Assasination-hoz képest kevésnek mondható. Nagyobb szinten egy Ninja-trükk segítségével képes az ellenfele mögé úgymond ”teleportálni”, ahol már lehet bűvészkedni a különböző meglepetés támadásokat . Emellett a Vakító skill-jére is van erősítés, és különféle sebzésbónuszokat is szerezhetünk (elsősorban lopakodó módban vagy egy támadás elvégzése után).Eez a talent-ág az igazi rejtőzködő.  

Felvehető ruhák: Cloth, Leather
Használható fegyverek: Bow, Crossbow, Dagger, Fist Weapon, One-Handed Mace, One-Handed Sword, Thrown

Warrior:

Arms: ő az aki, a kétkezes fegyverek szakértője. Inkább lassabban üt és megfontoltabban. Ismeri a célpont testének felépítését, ezáltal nagyobb sebzést, vérző sebeket és esetenként bénulást képes okozni az adott célponton. Természetesen ő is neki megy mindennek, de ha harcra kerül a sor, nem siet el semmit.

Fury:  Vadul rátámad mindenre, s addig nem nyugszik, amíg bárki vagy bármi is él a közelében. Nem épít a védelemre, inkább a támadásra. A gyors harcot és a gyors, egykezes fegyvereket kedveli - általában párosával használva őket -, ezzel is érzékeltetve, hogy nem kíván sok időt hagyni ellenfelének a védekezésre vagy a menekülésre. Ugyanis akik találkoznak vele, ellentámadásra még csak gondolni sem mernek... Féktelen dühe hajtja egyre újabb és újabb célpontok felkutatása után, s még az sem riasztja vissza, ha élete csak egy hajszálon függ.

Protection:  "A megfontolt Warrior". Higgadtabban öl, mint más Harcosok. Erejét összpontosítva küzd, harc közben kábításokat (stun) is előszeretettel alkalmazva. Bár szeret rátámadni az útjába kerülő dolgokra, mégsem annyira féktelen, mint a másik két típusba tartozó Harcosok. Ha arra kerül a sor, megvédi társait, hatalmas pajzsát tartva azok elé védelmül, közben egykezes fegyverével csapva vissza az ellenségre.

Felvehető ruhák: Cloth, Leather, Mail, Plate (40-es szinttől)
Használható fegyverek: Bow, Crossbow, Dagger, Thrown, Fist Weapon, Gun, One-Handed Mace, Two-Handed Mace,One-Handed Axe, Two-Handed Axe, Staff, Shield, One-Handed Sword, Two-Handed Sword

Itt megnézhettek sok-sok talentfát:

http://tauri.kikoto.net/index.php/talentek?talentkereso_kaszt=0&talentkereso_pvpe=0&keres=Keres

 

 



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 1
Heti: 8
Havi: 3
Össz.: 6 946

Látogatottság növelés
Oldal: Kasztok
A guild honlapja - © 2008 - 2024 - szeresdpocakot.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »