A <Szeresd pocakot> guild honlapja

sadsad

Blood Prince Council

 

(egy elég nehéz bossról van szó megpróbálom összefoglalni)

3db boss-ról van szó mindig csak egyik aktív értelemszerűen az aktívat kell ölni.  A bossoknakkülönféle képességei vannak az egyik shadow a másik fire az utolsó vortex és kinetic bomb-os (physical dmg). Hogy megértsétek mind a 3 folyamatosan tolja a képességeit de egyszerre csak egy "erős"(aktív overpower vagy hogy mondjam). Az alapképességek nem gázosak akkor lesz cinkes a helyzet mikor az adott boss aktív ekkor empowered (erősebb) lesz a képessége. Mindig csak egy Empowered képesség lehet !

A bossokat 15-20yard-ra szépen elkülönítve kell tankolni.

 

Kezdjük a képességek összefoglalásával:

Prince Valanar - (vortex-es boss)

  • Shock Vortex -  egy random player alá teszi a vortexet attől a playertől elállni
  • Kinectic Bomb - a legnagyobb szívatás! 3db bomba jön le amik ha elérik a földet mindenkit arrébb löknek 200 YARD-RA! és 13000-15000 phys dmg-et osztanak a bombákat úgy lehet fenn tartani hogy megkell lőni őket akkor felfele mennek ide egy hunter , arcane mage illetve olyan ember kell akinek kicsi a kaszt ideje illetve nem dotol mivel a dotok eredetin legalábbis nem voltak hatással erre az effektre! HC-n a bombák 3-4x gyorsabban esnek ezért az a 3 bomba fenntartó ember semmi mással NEM foglalkozik csak a bombákkal!
  • Empowered Shock Vortex - ( csak akkor van mikor Prince Valanar az aktív) ha Valanar aktív shock vortex-e empoweredet kap szóval nem csak egy ember alá teszi a vortex-et hanem MINDENKI alá ez mindenkire 7000 phys dmg-et oszt és ha nem vagyunk szétszóródva akkor ez stackelődik! szóval ha 10-en egybe állunk akkor 70 ezer phys dmg-et kapunk be ( nem jól hangzik ugye? ÁLLJATOK SZÉT!) A meelenek fokozottan figyelnie kell szétkell futniuk ahogy elkezdi kasztolni különben behalnak!

Prince Taldaraman - ( fire boss!)

  • Conjure Ball of Flames - egy tűzgömböt hoz létre (ismerős nem? Ankhanet old kingdom igen ő az!) ami a kiszemelt player-hez oda érve berobban 10k fire dmg-et osztva a targetre
  • Conjure Empowered Ball of Flames - ez ugye szinten empowered szóval csak akkor van ilyen ha Taldaraman aktív! A leidézett tűzgömb a random targetre megy megint (lehet meele is) és az útjában mindenkit sebez + ha eléri target-ét berobban és a körülötte lévőket is sebzi!.A gömb becsapódási sebzését lehet csökkenti méghozzá mivel sebez mindenkit akin áthalad ha 2-3 emberen átmegy kisebb lesz a végén a robbanás dmg-e szóval ellehet osztani egy picit a dmg-t ezzel!
  • Glittering Sparks - Debuffot oszt 16000 fire dmg-t ad a targetre 8s-en át dispellezhető! HC-n 40%-os slow-ot ad a dmg mellé mass dispell ajánlott!

 

Prince Keleseth - ( Shadow Boss)

  • Shadow Lance - 17-18k -t lövöldöz 2s-es kaszt idővel a tankra
  • Shadow Resonance - Dark Nucleusokat summol le(ezekről lejjebb olvashattok)
  • Empowered Shadow Lance - 85-88k shadow dmg-eket lő 2s-enként a tank aki tankolja Dark Nucleusokat kell magára húznia amik shadow resistancet adnak így elkerüli a kishotolást ( tank itt lehet warlock is de dk jobban ajánlott anti magic shell + jobb aggro tartás )
  • Dark Nucleus - ezeket summolja le Keleseth és a Keleseth-et tankoló embernek kell ezeket magára húznia ezek csökkentik a bekapott shadow dmg mértékét.

 

Kritikus Pontok a FIGHT ALATT:

Kritikus pont lesz az egész fight alatt a váltások mivel ugye folyamatosan váltakozik melyik prince aktív ezért aggro problémák lehetnek, illetve figyelni kell, hogy váltás előtt mindenki szétszóródjon, mert ha összeállunk és átvált Valaanar-ra aki Empowered Shock Vortex-el kinyírja az egész raidet az enrage timer nagyon laza itt nem a gyorsaságon van a lényeg hanem az oda figyelésen. A váltások elég gyorsan 30s-enként vannak ezért fokozottan figyelni kell. A fight mindig Valanarr-al kezdődik (Shock Boss).

 

A csata

Igazából ha átnézted a fenti képesség felsorolást akkor már körvonalazódik is a harc. Annyit kell tudni, hogy mindig csak az a herceg üthető, aki épp megkapta az Invocation of Bloodot, a többi egyébként immúnis minden sebzésre, bár aggrót lehet építeni rajtuk.

Tank kérdés

Három boss, három tank. Igazából lehetne  mindhárom dedikált tank kaszt, de egyes leírások szerint Keleseth papára, a nagy túlélő művészre caster tankot érdemes pakolni. Nem tudom, szerintem ezt érdemes a healtől függővé tenni. Egy warlock a shadow elnyelő debuffal, soul linkkel és Searing Pain spammel biztos megoldja, de azért nézzük meg a clothosok HP poolját és azt, hogy az alap Shadow Lance is 19k körül mozog. Piszok nagy heal kell majd a tankba míg magára nem szed némi shadow buffot a Dark Nucleusból. Én szívem szerint egy Death Knightot állítanék rá, ők bírják jól tankolni a castereket és még könnyű is neki pozícionálnia a Dark Nucleust. Death Grip, azt aprít…

Egyébként sima ölöd öld, kerülöd a speckót, váltod a targetet, ölöd-ölöd, váltod, kerülöd, lootolod harc. Egy-két tanuló wipe és meg is van.

 

 

Heroic Mode:

  • Egy új debuff jelenik meg a fightnál Shadow Prison névre hallgat a kicsike. A lényege az lenne, ha mozogsz stackelődik rajtad. Minden stacknél + 500 dmg, tehát ha sokat mozogsz meghalsz. Minél kevesebbre kell fogni a mozgást a fighton. Ha 10 másodpercig egyhelyben állsz, leesik a debuff, majd ha megint mozogsz kezdődik előröl a stackelés. Aki Keleseth-t tankolja rajta az egész fight folyamán rajta lesz a debuff mivel futkoznia kell a gömbök után. Masszív heal kell rá.
  • Glittering Sparks amit Prince Taldaraman -rak, 40%-al csökkenti le mozgási sebességed Priestekenk folyamatosan mass dispelleznie kell a melee csoportot mert nem fognak tudni kifutni a az Empowered Shock Vortexeknél illetve a Conjure Empowered Ball of Flames elől.
  • Kinetic Bomb-ok sokkal gyorsabban fognak közeledni a földhöz, ha beérnek movement speedet csökkenteken. 1-1 ranged dps-t kell ráállítani a Bomb-okra.

A fight lényege,hogy kevesebb mozgással hozzunk ki többet. A lényeg,hogy dispellezni kell a melee-t healelni Keleseth tankját mégjobban és a Kinetic Bomb-okra ranged dsp-t kell állítani.

_____________

 

Blood-Queen Lana’thel

 

 

Két fázisos harc , az egyiknél a boss a földön áll,  a másikban felszáll és fentről osztja az áldást(csak ranged tudja sebezni).

 

Földi fázis:

  • Shroud of Sorrow: Aura, ami másodpercenként 4500 shadow sebzést okoz az egész raidnek. Masszív raid healt igényel!
  • Presence of the Darkfallen:  Minden vámpírrá változott játékos 5%-kal megemeli a Shroud of Sorrow sebzését!
  • Delirious Slash:  50% fegyver sebzés, ami a célpontra egy vérzést rak, 15 másodpercen át tart és 3 másodpercenként 4500-5500 közötti sebzést okoz.
  • Blood Mirror: A tankra teszi, minden bekapott sebzést a vele legközelebb álló másik játékos is megkap. Tehát a  két tanknak közvetlen egymás mellett kell állnia.
  • Vampiric Bite: Kiválaszt egy játékost és megharapja. Ettől a játékos vámpírrá válik 1 perc időtartamra egy durva buffot kap, az Essence of the Blood Queen-t.
  • Essence of the Blood Queen: A célpont sebzése megnő 100%-kal és minden sebzésének a 15%-a healeli magát. Ez utóbbi arra jó, hogy kb. nem kell healelni a Shroud of Sorrow-t rajta. Viszont egy perc után ez a buff eltűnik és a karaktert a vámpír királynő Mind Controlozza, durván megnövekedett méret, sebzés és attack speed jellemzi ilyenkor, haláláig. Egy dolgot lehet tenni, a perc letelte előtt, pont előtte, megharapsz egy embert te is, ezzel újra egy percre kitolva a vámpírságod idejét.
  • Pact of the Darkfallen: Három játékost összeköt, akik sebződnek le a vérbe míg 5 yardnál közelebb nem kerülnek egymáshoz. Tessék futni!
  • Swarming Shadows: Shadow futótűz. Pont úgy működik, mint lord Jaraxxusnál a zöld tű amit rád rak, álljál ki belőle és kezdj el futni, a csík követ téged aztán abbamarad. Ne húzd át más embereken, szóval sugár irányba ki a falig és ott fal mellett futkosni, majd vissza és csépelni tovább a bosst. Fáj. Nagyon.
  • Twilight Bloodbolt: Alapból csak a ranged kapja, de ha nincs senki ilyen távban akkor a melee-t szívatja vele. Valahol 9 és 11000 közti shadow sebzés, ami beérve 6 yard körben robban. A ranged tartson távolságot.

 

Levegő fázis

  • Bloodbolt Whirl: Kicsi ciklonokat idéz amik Twilight Bloodbolt-kat lőnek 3 random emberkére. Az egész hat másodpercig tart. Értelemszerűen tessék szétszóródni, és túlélni.

A csata:

Szóval két tank van, azok teljesen egymásra állnak és úgy tankolják a bosst. Ők kapják a Blood Mirrort, a vérzős debuffot, meg a többiekkel együtt az aurát is. Több feladatuk nincs, mint állni, tankolni, és levegő fázisban helyezkedni.

Healerek: Ők nem csinálnak semmi csak over heal raidet. Nehéz harc lesz számukra.

Dps: Nem meghalni. És nem válni mind controlozott vámpirrá! 9-10k dps kell mindenkitől

 

Vámpírkodás:

Ez a csata lelke. A start után kb fél percre megharapja az aggro másodikat(taurin)egyébként aggro harmadikat kéne)). Ettől elszenved olyan 14k körüli egyszeri sebzést, és vámpírrá válik. Kap 100% sebzés növekedést meg egy percet, hogy vért vételezzen mert ha nem, akkor anyuci mérges lesz és átveszi felette az irányítást. Összegezve vámpírnak lenni fasza, mert sokat sebzel, pont kétszer annyit mint eddig, csak egy perc alatt kell találnod valakit akit szintén vámpírrá teszel. Másrészről meg szopás ha valaki vámpír lesz, mindenki több sebzést kap. Na mármost van 25 emberünk. Ebből fél perc után egy vámpír van. 1 perc után kettő, másfél perc után már négy kell, hogy legyen, ha az első élni akar, és élni akar és innét elszabadul a pokol. Időről időre egymást kell megharapni, és ezzel vámpírrá változtatni, és így idővel elfogynak a népek. Mielőtt elfogynak meg kell ölni Ő királyi fenségét.

Ja és van enrage timer is, 5 perc és 30 másodperc. De ez csak hab a tortán…

 

 

Heroic Mode:

  • A probléma ott fog kezdődni,hogy 71,3 Millió HP-val rendelkezik Heroic-ban az öreg lány.
  • Minden vámpír után +5%-al nő az AoE dmg. Tehát a végére 16 vámpír lesz 16*5=80%. Tehát elég brutális AoE dmg lesz nagyon erős raid healt fog igényelni ez a fight. Illetve erre a harcra kell a legtöbb dps.
  • Fear-nél Termor Totem, Fear Ward, Mass Dispell.

A fight teljesen ugyan úgy néz ki mint normalban.

 _____________

Valithria Dreamwalker

Az encounter során az 50% HP-n lévő Dreamwalker-t kell felhealelni miközben két oldalról addok jönnek a terembe. A harc során természetesen a healereknek van központi szerepük, hiszen a wave-ek egyre gyorsabban jönnek ahogy telik az idő, így minél hamarabb fel kell healelniük Dreamwalkert 100%-ra, amennyiben ez sikerül megöli a maradék addot és vége a harcnak.

A raid többi tagjának is oda kell ettől függetlenül figyelnie, elsődleges cél a lehető legkevesebb damage elszenvedése, hiszen a healereknek minél kevesebbet kell a raidre figyelniük annál hamarabb vége a fight-nak.

Addokból öt féle érkezik a terembe:

Risen Archmage

  •  Random targetre rak egy Column of Frost nevű spellt, aki megkapja illetve a közelében van azonnal el kell kezdenie futnia mivel egy jégoszlop tör ki a földből és feldobja azt aki nem áll ki belőle.
  • Frostbolt volley nevű aoe-t tol castolva, szóval szakítható és szakítandó is mivel 10k körüli sebzést okoz a körülötte állóknak és be is lassítja őket.
  • Mana Void nevű spelljével egy 6 yardos kék kört rak a földre, a benne állóknak el kezd fogyni a manája, tanácsos arrébb mászni.

Blistering Zombie

  • Kite-olni képes ranged dps-nek kell őket húzni (hajrá Caldreg!), mivel egy Corrosion nevű debuffot raknak arra akit megütnek ami egy erős nature sebzésű dot ami armort is csökken, ráadásul ötig fel tud stackelni ( 10% armor reduction és 2000 damage / 3 sec normálon, illetve 2500 hc-n. Ha ez ötig felstackel az bizony fáj).
  • Másik képességét akkor használja ha a kite-olást megunta, ilyenkor berobbantja magát komoly sebzést okozva a 15 yardnál közelebb lévő embereknek, így semmiképp nem szabad a raidbe húzni.

Blazing Skeleton

  • Fireball-t kasztol, nem vészes a sebzés amit okoz.
  • Lay Waste nevű képessége nagyon gáz viszont. Amikor ezt tolja akkor 12 secen keresztül sebzi az EGÉSZ raidet, normálon 4000, hc-n 5000 damage/2sec. Sürgősenle kell őket nuke-olni mielőtt ebbe belekezdenek.

Gluttonous Abonamination

  • Gut Spray nevű skillje van, csak maga elé tolja, dotot rak a targetre illetve növeli a bekapott fizikai sebzést, valamint egy idő után berobban komoly sebzést okozva.Dispellezhető szerencsére. A tank fordítsa el a raidtől, hogy mást ne köpjön le.
  • Halálakor Spawn Rot Worms fantázianévre hallgató lény jön ki belőle 8-10 darab, betankolandóak megölendőek.

Supresser

  • Ha beérnek középre akkor a Dreamwalker által bekapott healt csökkentik 10%-al egy channel-es spell segítségével, érthető okokból AZONNAL megölendő amint megjelenik.

 

A dps prioritás az addokra a következő:

  • Skeleton, még mielőtt a Lay Waste-el lesebzi az egész raidet.
  • Supresser, még mielőtt beér Dreamwalkerhez , kevés hp-juk van így elég ha pár burst damage-ben jártas dps rájuk fordul ha épp skeleton is van a terepen.
  • Archmage, szakításra figyelni!
  • Zombie
  • Abo
  • Férgek az abo-k halála után (aoe rájuk)

Találtam egy macro-t a dps-eknek, nem tudom működik-e de majd kiderül.

/cleartarget
/target Blazing Skeleton
/stopmacro [nodead, harm]
/target Suppresser
/stopmacro [nodead, harm]
/target Risen Archmage
/stopmacro [nodead, harm]
/target Blistering Zombie
/stopmacro [nodead, harm]
/target Gluttonous
/stopmacro [nodead, harm]

 

Emerald Vigor

A harc során zöld portálok jelennek meg amikbe belemenve ún. Emerald Vigor-okat lehet repülve begyűjteni. Ez 10%-al növeli a healing done-t annak aki felszedi valamint 200 mp5-öt is ad, 100-ig stackelhető fel a Vigor. 40 sec-ig marad fenn és 15 sec-et lehet a portálokban tartózkodni, így kb félpercenként át kell mennie annak a healernek aki szedi őket különben elveszíti az addig stackjeit!

Több taktikát olvastam, van ahol azt írják csak egy healer menjen át szedni, szerintem ez kicsit túlzás, de majd úgyis kiderül élőben, hogy mi a helyes megoldás.

Setup:

2 tank        -     Egyik balra, másik jobbra. Elsődleges feladatuk az abo-k és archmage-ek tankolása.

6 healer      -   Ketten a raidre figyelnek, többiek Dreamwalker-be pumpálják a healt.

2 kiter         -       Feladatuk a zombik elhúzása a raidtől anélkül, hogy őket magukat is elérnék.

Maradék dps, akiket két csoportra kell osztani, hogy a jobb illetve bal oldali bejáratnál öljék az érkező addokat.

 

Heroic Mode

  • Az Archmage-ek Frosbolt Volley-a manát is szív el ami még fontosabbá teszi a szakítást.
  • Dreamwalker HP-ja folyamatosan csökken a harc során, így sokkal több heal kell bele mire 100%-ra kerül.
  • A Zombik gyorsabban mozognak, megnehezítve a kite-olást így nagyobb dps kell rájuk.
  • Piros portálok nyílnak a eddig zöld helyett és a Vigor-ok felszedése sebzést okoz, de nem nagyot.

 

Egyéb

  • A harc során egyre gyakrabban jönnek a wave-ek, így folyamatosan nehezedik a harc. Enrage 7 perc alatt (ha minden igaz, nem találtam biztos forrást). Ilyenkor már megállás nélkül jönnek a supresserek és skeletonok ami hamar wipe-hoz vezet.
  • Mage-ek rakjanak Amplify Magic-et Dreamwalkerre!
  • Minden heal-képes kaszt csapassa a healt Dreamwalkerbe amikor épp nincs más dolga! Teljesen mindegy, hogy nem healel sokat, a kicsit is számít.
  • Bloodlust a harc vége felé szükséges, amikor már kevés idő van két wave között de már majdnem maxon van Dreamwalker.

__________________

Sindragosa

 

Az encounter elején két kisebb jégsárkányt, Rimefang-ot és Spinestalker-t kell megölni, ez nem okozhat gondot, majd utánuk jelenik meg Sindragosa maga. A boss sárkány, mint ilyenre vonatkozik az általános szabály: se elé se mögé ne állj mert se a cleave, se a breath se a tail swipe nem tesz jót az egészségednek.

A harc három phase-ből áll, ebből kettő a földi és levegő fázis amik 35%-ig váltogatják egymást, majd 35% után jön a phase 3. Az első földi phase 85%-ig tart, ekkor jön az első légi fázis és másfél percenként száll fel újra.

Phase 1 – Földi fázis:

Permeating Chill: Melee dps-nek és a tanknak minden ütésénél van 20% esélye arra, hogy megkapják ezt a debuffot ami 1000 sebzést okoz minden 2 sec-ben és kb. négyig szabad felsackelni aztán meg kell várni amíg leesik (8sec).

Unchained Magic: Az előző móka csak castereknek (healereknek is nem csak dps-nek).  Random rakja emberekre és 15 sec-ig tart, ezalatt minden elcastolt spell egy Instability nevű debuffot stackel az illetőn amit szintén maximum négyig tanácsos felstackelni.

Icy Grip: Minden földi fázisban egyszer magához húzza az egész raidet és belekezd egyBlistering Cold nevű spell-be ami 5 mp-n belül 25 yardos körzetben 35.000 frost damage-et okoz, szóval az összerántás után azonnal el kell kezdeni kifutni Sindragosa mellől.

Phase 2- Levegő Fázis:

Frost Beacon – felszállás után Sindragosa 2 vagy 5 (10 és 25 fős verzió) embert megjelöl akiken egy Ice Tomb nevű képződmény lesz. Saphiron-hoz hasonlóan el kell majd bújni mögéjük de egy kicsit meg van  nehezítve a dolog. A megjelölt embereknek legalább 10 yard-ra kell lenniük egymástólmielőtt befagynak,más nem állhat a közelükben mert az is megfagy és úgy kell helyezkedniük, hogy a raid el tudjon bújni a Tomb-ok mögé mivel Sindragosa Frost Bomb-okat dobál a csatatérre amiket ki kel LoS-olni. Erre a legjobb hely a bejáratnál található lépcső. A Ice Tomb-ok sebezhetőek és szét is kell verni őket, azonban tanácsos ezt a fázis végére hagyni mivel a frissen kiszabadított emberek könnyen egy bomba áldozatául eshetnek.

Négy bomba érkezik a fázis során így a legjobb a Tomb-ok hp-ját a lehető legalacsonyabbra levinni (semmi dotolás!) majd a phase végén befejezni.

 

Phase 3:

35%-nál kezdődik és innentől Sindragosa véglegesen a földön marad és folytatja minden képességét Phase 1-ből, valamint a Frost Beacon-Ice Tomb kombóis megmarad amivel egy új ability-t kell kezelni ami a Mystic Buffet névre hallgat. Ez a bekapott magic damage-et növeli az egész raiden 10% és 15%-al (10 és 25 fős verzió) és folyamatosan stackel, de Ice Tomb mögött elbújva 8 sec alatt leesik, így fontos, hogy az egész raidről leessen mielőtt leverjük az éppen aktuális Tomb-ot.

Heroic Mode

  • Az Instability debuff (amit a casterek kapnak p1-ben) 20 yardos körzetben mindenkit sebez
  • Hat emberre rak Ice Tomb-ot valamint a Frost Bomb insant halálhoz vezet ha valaki nincs LoS-ban (normál módban még túlélhető szerencsével)

Egyéb

  • P3-ban kettő tankra van szükség akik egymást rotálják, hogy ne stackeljen fel túlságosan a Mystic Buffet
  • Tankoknak és kevés hp-val rendelkező embereknek nem árt némi Frost Resistance viselése főleg betanulás során illetve a paladin aura is szükséges.
  • 10 perces enrage timer van, amennyiben P3-ra még marad elég idő fontosabb a debuffok túlélése mint a folyamatos dps a boss-ba.

______________

The Lich King



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 2
Tegnapi: 1
Heti: 9
Havi: 4
Össz.: 6 947

Látogatottság növelés
Oldal: ICC taktikák folyt.
A guild honlapja - © 2008 - 2024 - szeresdpocakot.hupont.hu

Ingyen weblap készítés, korlátlan tárhely és képfeltöltés, saját honlap, ingyen weblap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »