Icecrown Citadel Boss taktikák:
Lord Marrowgar
Lord Marrowgar ICC első és talán legkönnyebb boss fightja.
Képességek:
Két fázisú harc:
P1:
Behúzzuk a bosst, melee beleáll a bossba így nem kapja a Coldflamet.10 fősben 2, 25 fősben 3 tank egymáson állva tankolja a bosst. Amint a Bone Spike Graveyard-ot ráteszi az emberekre, minden dps targetet vált és kiütik a társaikat. (Coldflame sebzés ugyan úgy van, ha esetleg ott szúrta volna fel).
P2:
Második fázisban nem lehet tankolni, akit kinéz magának, azt követi, futni kell előle, közbe területi sebzést tol. Mikor megáll egyhelyben 4 felé tol Coldflamet. A phase kezdete előtt a melee elmegy a bosstól. Ez a fázis 30 secig tart. (HC-n Bone Storm közbe is felszúrja az embereket és ugyan úgy ki kell őket szedni).
Heroic Mode:
A fight egyébként ugyan úgy néz ki.Ölöd,ölöd tűzből kiállsz társadat kiszeded ha pörög elfutsz.
_______________________
Lady Deathwhisper
Lady Deathwhisper ICC második bossa. Nem nehéz fight. Csak oda kell figyelni.
Képességek:
Két fázisú harc:
P1:
A boss nem tankolható. A boss magára von egy mana shieldet. Az első fázis az addok kezeléséről és a shield leveréséről szól. Akkor kezdődik a P2 ha leütöttük a bossról a bubit, vagyis elfogyott a boss manája. Közbe tolja a Death and Decay-t és a Shadow Bolt-ot. Amint megjelennek az addok, a tankok összeszedik őket, és a dps ráfordul.
Az addok három irányából érkeznek. (Bal és jobb oldal illetve lépcsőről.)
P2:
Az első fázis után nem resetel aggrót, így azt kezdi el ütni, aki addig a legtöbbet tolta bele. Ebben a fázisban nem Shadowboltot tól, hanem drasztikus sebzésű Frostboltját. Ez, ugye 40-60 ezer közötti sebzés, ami egy tankot is kifektet, szóval szakítani kell folyamatosan. Ami nem változik az a Dominate Mind, végig tolja a fázis alatt, és a Death and Decay. Ebben a fázisban Lady Deatwhisper megidézi a Vengeful Shadet is. A dög rácuppan egy emberre és őt követi. Kietolni kell, mert erős AoE sebzést oszt a körülötte lévőkre. Ne húzzuk át a raiden.
Heroic Mode:
A fight hasonló mint normalban csak gyorsabb. Mikor a Mana Shield 2% on van a melee leszáll a bossról. Egy tank ott marad. Amint leesik a pajzsminden dps megáll. Az addokat megölik. A tank áthúzza a bosst a lépcsőhöz(bár ez annyira nem fontos). Mivel a fighthoz 3 tank kell ezért az egyik a bosst fogja a másik az érkező addokat kezeli(p3 ba) a harmadik aggrot ver a bossba és felveszi a lépcső tetejéről érkező addot. Fontos, hogy a jelenleg harmadiknak említett tank akkora aggrot verjen a bossba, hogy át tudja venni az első tankról a bosst mire ő felstackel 100% aggro csökkentésre. Ilyenkor szerepcsere. Az addok mindig nagyobb prioritást élveznek. Tehát minden élő addot meg kell mindig ölni. A megjelenő szellemektől el kell futni. Ki kell húzni a raidből. Illetve aki Mind Control-ba van azt CC-zni kell azonnal.
___________________
Gunship Battle
A Gunship Battle egy léghajó csata az icecrown feletti allis/hordás ( Skybreaker vs Orgrim's Hammer). Az encountert eredetin "Lootship Battle"-nek hívták ;).
A fight lényege hogy elpusztítsd az ellenséges léghajót. Ezt torch-ok dobállásával illetve a saját léghajódon található ágyúkkal éred el.
Az ellenségnek több fajta katonái vannak ( Mage, Rifleman , Warrior ....). Ezek folyamatosan lvl-upolnak 3 szint van:
Ezáltal a lényeg hogy minél gyorsabban leüssed az addokat mert gondolom te se akarod hogy egy "Elite" Warrior be-bladestormozzon a tömegbe :)
Stratégia: Mind a 2 hajó lövi egymás ( siege dmg). Amelyik hajónak először elfogy a hp-ja az veszít. Az ellenséges hajó rakétákat lő a fedélzetre amiket folyamatosan kikell kerülgetni mert hc-n 9yardos knock back is van és elég nagy dmg.( wasd skill!)
A csapatot támadó illetve védekező részre kell osztani. Ajánlott a fight elején felvenni a jet packot amit az engineer ott a hajón ad ezzel lehet átugrálni a hajók között.
A védekező csapatnak:(kaszter dps-ek 3-4 heal 1 tank) a feladata hogy a mi hajónkra érkező csapatokat megsemmisítse illetve az ellenséges kasztereket támadja. Az érkező csapatokat nem lehet ignorolni mivel ha az aggro listájukon egy ember sincs akkor elkezdik rombolni a hajót elég durván ( 15-16k /s míg az ágyú 1-2k /s csak!). Az érkező csapatok wave-kbe jönnek ha kinyírsz egy wave-t akkor jön a másik és stb.stb.. Jó ötlet (legalábbis eredetin az volt) ha az utolsó érkező embert a hajónkra nem öljük meg azonnal ezzel időt adva a kasztereinknek hogy az ellenfél hajóján lévő kasztereket támadja.A védekező csapatnak "szuper effective" aoe-znie a mi hajónkra érkező addokat. A védekező csapatnak a Sergeant-re kell figyelni viszont főleg(továbbiakban warrior) mivel bladestormozik és mortal strikeozik. És persze folyamatosan figyelniük kell a rakétákat amikből KI KELL ÁLLNI!
A támadó csapat feladata ( ami meelekből 1 tankból és 1 jó healerből áll) az a feladata hogy az ágyúkba beülve lőjék az ellenfél hajóját. De kb.45sec-enként az ágyúk befagynak mivel az ellenséges mage befagyasztja ekkor kell át jet packolni a másik hajóra megölni a mage-t mert csak azután lehet újra használni az ágyúkat. Az átmenő csapatnak a tankja a megkell fognia mindent ami a támadó csapat tagjaira megy! A támadó csapatnak sietni kell mivel az ellenség bossa stackelődik minél tovább combatba van ha megölték a maget vissza jet packolnak a saját hajónkra és folytatják az ágyú tüzet. A támadó csapatnak nem az a dolga hogy mobokat öljenek az ellenséges léghajón csak a mage a célpont és azután egyből visszakell jönniük az ágyúba.
A támadó csapatnak biztosnak kell lenni-e abba hogy mikor elhagyják az ellenséges léghajót akkor ne hagyjanak hátra semmit ami combatba tartaná a boss-t ( totem , pet etc...)
A támadó csapatnak megkell tanulni az ágyúkat kezelni az ágyúnak 2 fajta támadása van egy sima ami 1000siege dmg-t oszt ez olyan 7-10 hőt generál ( olyan mint az energy csak itta a hő 0-100-ig mehet 1-2 heat-et veszít ha nem lőnek vele). A második lövés az a hőn alapul 1000siege dmg-et oszt + minél több hő van az ágyúba annál nagyobb + dmg-et ad szóval a rota valahogy úgy néz ki hogy 8-9 db 1-es és 1db 2-es és kezded előröl. Ha eléred a 100 hőt akkor túlmelegszik az ágyú akkor megkell várnod míg lehül 0-ra addig nem lőhetsz szóval figyelni kell erre is.
Alternatív megoldás: Ha a tank és a healerek megtudják oldani akkor az érkező támadó csapatot megfogják az összes kaszter akik alapból a védekező csapatban lennének ők is átmennek a másik hajóra ezáltal meggyorsítva a mage-nek a halálát és több időt adva így az ágyúsoknak! Ez veszélyes a fentebb említett lvl up-ok miatt mert mire visszaér az összes ember az ellenfél támadói már veteran vagy elite rangon lesznek!
Összefoglalva: A támadó egység feladata az ágyúkkal való lövés az ellenfél hajójára és a mage leburstölése ( cd-ket ilyenkor stb...)ezután azonnali visszatérés és ágyúzás. A védekező csapat az ellenfél támadóit öli amik a hajónkra érkeznek illetve az ellenfél hajóján lévő kasztereket amikor van idejük ezenkívül folyamatosan kerülgeti a rakétákat mert nem adunk felesleges munkát a healnek.
Heroic Mode:
Deathbringer Saurfang
(a.k.a Patchwerk reloaded)
Egy igazi dps boss 2 tank kell akik váltogatják a boss-t mikor az egyik tankra [Rune of Blood]-ot pakol a másiknak átkell vennie AZONNAL! [Rune of Blood]: Egy debuffot pakol a tankra, ami 30 másodpercig van rajta és Saurfang minden ütésénél 60000-70000-et gyógyul (25 HC). Ilyenkor azofftanknak illik átvennie Saurfangot.
A fight lényege hogy Saurfang [BLOOD POWER] -je ne stackeljen fel. Minden egyes bloodpower saurfang erejét 1%-al növeli!
A raid köteles szét állni legalább 12yard-ra egymástól mert random targetre [BLOOD NOVA]-t kasztol!
[BLOOD NOVA]: Területre ható sebzés. Aki megkapja olyan 7000-8000dmg-t , na meg még azok is, akik 12 yard körzetben vannak. A sebzés még csak egy dolog, de minden sebzett ember után 2 Blood Powert kap Saurfang. {Ez elvileg nem mehet be a MEELE közé mint a vezzaxos shadow crash}
A fightot megfűszerezik még Saurfang addjai (5db) amik összevannak kötve mesterükkel és ha damage-t osztanak azáltal [BLOOD POWER]-t adnak Saurfangnak.(fenntebb olvasható hogy az meg nem valami jó :D) Emiatt a kaszterek gyors reagálásán múlik a fight mivel nekik kell gyorsan lecsapni őket az addokat tankolni nem szabad mivel akkor folyamatosan töltené Saurfangot.....
Az addokat kiteolni kell hunter frost trap alá és stb... a kutyákat Az addok 95%-ban fognak fel minden területre ható (AoE) sebzést, 75%-kal minden Diseaset. Ezenkívül van egy debuff is [Boiling Blood] amit random emberre(25hc-ba 3-ra) pakol és 5000 physical dmg-et oszt 3sec-enként 15sec-ig szóval ez 15 sec alatt 25000 physical dmg-et oszt és ezt nem lehet leszedni/kikerülni!
Ha Saurfang eléri a 100-as [BLOOD POWER]-t random targetre debuffot rak ez a target folyamatosan sebzést kap az illető ha a boss üti a tankot. Ha ez a target meghal akkor Saurfang 5%hp-ja visszatöltődik.....
Ha Saurfang 25% hp alá kerül kis enraget kap 30%-al gyorsabban darálja majd a tankot szóval heal és tank CD-ket is megkell tartani 25%-alá na meg a bloodlustot is :)
Az egész fighton csak physical dmg-et kapunk be ezáltal a magek Amplyfi Magic-e nagy segítség lehet a heal-nek :)
Összefoglalás:
Összefoglalva a lényeg hogy [BLOOD POWER]-t megkell akadályozni hogy felstackeljen mert annál nagyobbakat csap a boss. Az addokat kiteolni kell, nem lehet fearelni,polyzni stb.....ÉS NEM SZABAD TANKOLNI!. Az addokra felesleges AOE-zni és a disaese csak 75%-ba hat rájuk, dk-nak (szopááááááááássssss).Melee is csapja az addokat de vigyázzon, le ne aggrozza ha mégis Nitro Boost vagy valami csak fussál el tőle mert különben felstackeled a boss-t.
Az összes ranged 12yard-ra álljon egymástól vagy meghalnak ezenkívül 25HC-ra olyan dps kell hogy olyan csak algalonra kellet anno.... szóval minden dps kösse fel a gatyáját....! És GO NUKE THIS BIATCH!
Heroic Mode:
______________
Festergut
Gaseous Blight: Mennyiségétől függően váltakozó sebzésű gáz. Folyamatosan sebzi az egész raidet.
Festergut
Inhale Blight: Festergut belélegez egy adagot a teremben terjengő Gaseous Blightból, ami erősíti őt, de gyengíti a terem-gáz sebzését. A képességet fél percenként használja,30%-kal növeli a sebzését és az attack speedjét! Háromszor stackel fel, és a kilégzéssel eltűnik.
Pungent Blight: Festergut kilélegzi a beinhalált gázokat, amik egyszerre sebzik a raidet. 25 fős verzióban olyan 63-66 ezer sebzést okozva mindenkin. A kilégzés leszedi Festergutról az Inhale Blight 3 stackjét.
Gastric Bloat: Ezt a sebzést a tank kapja. Egy stackelő debuff, ami ha 10 stacket elér instant kinyírja a tankot(felrobbantja) és ezzel a környezetét is megöli. Két tank kell,akik cserélgetik egymást és megvárják, míg lejár a stack róluk. 10-12 másodpercenként tolja el. Hasonlít kedvenc (és jelenleg bugos) boss fightunkhoz, Algalon Phase Punch-ához.
Gas Spore: 3 ember kapja meg akiket 12 másodperc múlva felrobbant. Ki healelhető és bele kell állni a robbanásba, hogy ránk kerüljön a Gaseous Blight rezisztencia. Háromszor stackeljük fel magunkon.
Vile Gas: Gázt köp Festergut egy célpontra, aki ettől vad hányásba kezd, minden közelben állót is beterítve, akiket ez sebez.3900-4000 közti sebzés, AoE!
A harc
Festergut szobája mérgező gázzal van telítve, ez folyamatosan, két másodperces tikkekkel sebzi az egész raidet. Fél percenként Festergut vesz egy mély levegőt, amitől magába szívja a gáz egy jó adagját. Ez csökkenti a raid sebzést, de növeli Festergut sebzését.
Közben, kb. 20 másodpercenként, használ egy Vile Gas nevű képességet. Értelemszerűen gázt köp egy kiválasztott célpontra, aki 8 yard körben elkezd sugárban hányni, plusz jó sokat sebződni. Ezért kell a raidnek szóródnia.
A másik képességét akkor használja, mikor belélegez egy nagy adagot a szoba gázzal telített levegőjéből, ez a Gas Spore. Akire rárakja arról 12 másodperc múlva lerobban a spell. Mindenki akire rárobban a spóra 25%-os dmg csökkentést kap a boss kilélegzésére, (felstackel 75%.ra).
Az utolsó a belégzéshez kapcsolódik. Három belégzés után, ami másfél perc, a negyedik helyett (2. perc) kilélegzi a gázt magából. Ez helyből 48-50.000 (25 fő: 63-66.000) sebzést jelent, ami lenullázza a Gas Sporet a játékosokról.
A tankot is szívatja, egy debuffot halmoz fel rá amitől egyre nagyobbakat kap, és 10-nél felrobbantja (meghal a tank, meg a környezete). Ezért két tank kell akik tauntolgatják egymásról, míg lejár a debuff.
Ez a két perces ciklus ismétlődik folyamatosan. A harcban a közelharci dps nem szóródik, így ők fixen megkapják a Gas Sporet, míg a távolságinak a hányás miatt szóródnia kell, majd mikor jön a spóra összeállni, megkapni a buffot és újra szétállni.
A healerek folyamatos raidhealt tolnak és minden egyes belégzéssel még a növekvő tankhealre is figyelni kell, nem beszélve a hányós ember ki healeléséről.
Heroic Mode:
A fight ezen kívül ugyan úgy néz ki. Rangedek kint melee bent. Spórákat 3 felé osztva, tankok nagyobb stacknél csere, és burn a bosst.
__________________
Rotface
Ooze Flood: A terem 4 sarkából zöld trutyi ömlik ki, mindig van lenn legalább 1 ilyen, ha beleállsz, 4k/s nature damot kapsz+25%os lassítás 5 másodpercig.
Slime Spray: Teljesen random módon, egy irányba és sugárba elkezd hányni. Akik a sugár irányában állnak szaladjanak át a boss másik oldalára így kikerülve a sebzést. Ez 7k/sec-es nature damage. Amilyen irányban 1,5 sec-ig elkezdi castolni ezt a spellt, arra fog köpni, tehát a hátához kell ilyenkor futni minél HAMARÁBB!!! Mikor becastolta, onnantól 5 sec-es channelingje van. (5*7=35k nature dam)
Mutated Infection: Megfertőz valakit egy parazitával kb. 15 másodpercenként, ami 12 másodpercig (vagy dispellig) rágja az áldozatát majd kieszi magát belőle, Small Oozeként élve tovább.
Small Ooze:
Sticky Ooze: Taknyot köp egy játékosra, ami szétterül a földön és folyamatosan sebzi a rajta állókat, miközben 50%-kal csökkenti a mozgási sebességüket.
Weak Radiating Ooze: 10 yardos körzetben auraként van a Small Oozekon. Akit elér, az folyamatosan sebződik. Ha egy másik Oozeval kerülnek egy területre összeolvadnak! Ilyenkor jön létre a Big Ooze…
Big Ooze:
Sticky Ooze: Ugyanolyan takonyköpés, mint kisebb társánál.
Radiating Ooze: hasonlóan a Small Ooze hasonló nevű képességéhez ez is 10 yardos körben hat. Sebez folyamatosan és a közelébe jutó másik Oozet magával egyesíti, ezzel egy újabb adag Unstable Ooze buffot kapva.
Unstable Ooze: 20% sebzésnövekedés, 5 alkalommal halmozódhat.
Unstable Ooze Explosion: Mikor 5ös stacken van az Ooze, olyankor a színe fekete lesz. Mikor castolja, a raidnek el kell futnia tőle a terem másik végének irányába, és szét kell szóródnia. 8 trutyit lő ki, majd megsemmisül az Ooze. Minden egyes trutyi máshol ér földet, véletlenszerűen, és minden egyes becsapódás 6 yardos környezetében AoE sebzést okoz. (TANKSPOT 25ös vidijében 3:20-nál láthatjuk)
Helyezkedés és mozgás
A bosst középen tankolja a main tank, és körülötte állnak fel a raid tagjai. A hunterek is minimál távolságra igyekezzenek. Az offtank a szoba szélénvárakozik, kerülgetve az Ooze Flood-ot. Ha valaki Mutating Infectiont kap, kirohan a többiek közül és az offtank mellé áll. Megvárja míg az fel tudja venni a belőle kikelt Small Oozet, gyakorlatilag egymás mellett haladva kiteolják, kerülgetve a Floodot és nem ráhúzva az Oozet a raidre.
Slime Spray esetén a játékosok álljanak át a boss másik oldalára és ezt tegyék minél gyorsabban, hogy könnyítsék a healerek munkáját.
Az Oozek a játékosokból kelnek ki. Furán viselkednek, mert vagy rágják 12 másodpercig a gazdatestet, vagy simán egy dispel kikergeti a teremtményeket a szerencsétlen áldozatból. Ilyenkor még immunok a tauntra, de ha van ott másik kis Ooze 10 yardon belül, akkor összeolvadnak nagyobbá. A nagyobbat lehet tauntolni, offtank fogja, a többi játékos mehet vissza a raidhez a terem közepére.
Az offtank igyekszik körbe-körbe keringve kiteolni az összes Oozet. Közben arra kell figyelni hogy ne álljon hosszan Floodba, és ne húzza át a raiden a kite-olt Oozet.
Heroic Mode:
A fight ugyan úgy néz ki. Dispell a Mutated Infection-t Kimenni vele, megvárni míg 2 db lesz, összehúzni, tank kiteolja majd 5 -nél robban és előről. Boss ha köp mögé állni. Zöld tócsából kiállni. 8 embernek boss köré állni. És burn.
_____________
Professor Putricide
A fight három fázisból áll és a boss rendelkezik Enrage Timerrel is, szóval időre futunk. Az első két fázisban az egyik off tank beiszik valami löttyöt, amit az őrült professzor elhagy és ettől abominationné válik, így kell a két fázist végigtolnia, az abo különleges képességeivel mentenie kell a raidet. Nagyon fontos eleme a harcnak az abo, felelősségteljes poszt ha azt kell irányítani.
Ezen kívül vannak addok is, két félék, a szokásos takony-lények (ooze), meg valami gázfelhő, akiket az abo segítségével mihamarabb le kell ölni.
De lássuk a különböző képességeit!
Putricide az első két fázisban a saját maga mixelte löttyökkel bombázza a raidet.
2. fázis, 80%-35%:
Putricide minden képességét használja, amit az első fázisban plusz még az alábbi kettőt:
3. fázis, 35% alatt:
A Tag(Boss) agya elborul (soft enrage), ami miatt minden potit bezabál, amit eddig kotyvasztott. Nos nem tesznek jót neki, furcsán megváltozik a felépítése, és bár sose volt igazán jóképű, most már simán elmehetne akretén.hu kevésbé foglalkoztatott bébiszitterek rovatába.
Tankok szépen beállnak pozícióba, az eddig abo formában ökörködő is. Jön a szopóroller! A képességei közül megmarad takony tócsa, de ezentúl már nem kell szednie senkinek, és a második fázis mindkét képessége! Oozek már nem jönnek, viszont helyettük a következő két mókás képességet szerzi be:
Az egyik offtank a csata elejétől odarongyol Putricide kis labor asztalkájához és a drink me! feliratú potitbenyakalja. Ettől egy idióta formájú abominatiönné válik, ami valójában egy debuff, le lehet decurseölni, de nem szabad, mert elbukjuk a fightot!
Az abo ooze energiával működik, amit a boss által elhajigált takonytócsák felzabálásából szerez be. Ez jól jön, mert a takonytócsák használhatatlanok a raid számára, viszont sebeznék őket, szóval az abot irányító játékos feladata, hogy feltakarítsa őket. Az így nyert energiát az addok lassítására kell elhasználnia.
Azért annyira nem szép a helyzet, mert az abo egy aurával rendelkezik, ami folyton sebzi a raidet, ezt ki kell healelni.
Gas Cloud (narancs)
Ez a futkározós add. A lényege, hogy kinéz valakit, akit elkezd követni, és helyből rárak egy dotot (10 stack). Folyamatosan sebzi, és ha utoléri az illetőt, akkor felrobban. A robbanás önmagában semmi, de a debufok számával, amit a dot rak fel, megegyező arányban szorozódik a sebzése (tehát egyre kevesebb, értelemszerűen). A lényeg, hogy ne érjen utol senkit, hanem forduljon fel a vérbe mihamarabb. Ha valami szar van, akkor az Ice Block, a hunter Feign Death, a Vanish, és a paladin bubi eltünteti a dotot a célpontról. N amármost ha valahogy lekerül a dot (lásd egy sorral előbb), vagy leketyeg anélkül, hogy bárkit utolérne a felhő, akkor új targetet keres a régit békében hagyja. A legtisztább az ha piszok-kurva gyorsan szétkalapáljuk az orcáját
Volatile Ooze (zöld)
Na ez egy jópofa! Takonygombóc, ami kinéz egy random csókát a raidből és lekötözi, majd elkezd felé iszkolni. Ha odaér hozzá jól szétrobban 68000-72000 között sebezve. Azt be kell látni, hogy fájdalmas. A dolog lényege, hogy a sebzés eloszlik ha tömeget ér. Tehát mindenkinek oda kell futni a lekötözött emberhez, gyorsan bekapni az aoe sebzést, ki healelni és újra szétrebbenni. A mókát gazdagíthatja ha raid megkapja a takonytócsát, vagy ha még él egy narancs gázfelhő és közben az elől kéne menekülni…
A csata:
Első fázis:
A szoba két oldalán jönnek az addok, így a felállás is e szerint váltakozik. Lesz egy narancs tank, ő balra áll fel, lesz egy zöld tank, ő jobbra áll fel és a harmadik tank pedig középen berohanva felveszi az abo potit.
A narancs tank kezdi fightot, zöld add jön elsőre, azt kezelni kell képességeknél leírt módon (lassítás, ráfordulunk, szétkapjuk az arcát). Az abová változott tank szedegeti a takonytócsákat, és lassítja a dögöket, ha tudja üti a bosst.
A dps fókuszol a professzoron, és ha add jön helyből átvált rá. Mindenki átvált. Mikor az első add lement tank csere, átmegyünk a szoba túloldalára és mehet az aprítás újra.
80% előtt elhasználja a Tear Gas képességet, ettől mindenki megmerevedik és átvált a második fázisba, miközben beszlopál pár potit.
Második fázis:
Meglepően hasonlít az elsőre, csak nehezítve van a két lassító-gyorsító aoe szutyokkal. A Chocking Gas a két kezében levő fiolákból jön, egymás mellé földhöz vágja őket az elegyük egy gáz, ezt kell kezelni.
Egészen 35%-ig meg kell küzdeni az addokkal, a takonytócsákkal, az egész hóbelevanccal ami jó nagy káosznak tűnik így leírva. A határra érve új könnygázt vet be, 10 másodpercig megint tehetetlenek leszünk és megy potizni.
Harmadik fázis :
Na ez az igazán kemény. Az addok eltűnnek, a takonytócsákkal többet nem lehet törődni, a 3 tank kapja a raid sebző debuffot ezt szét kell osztaniuk egymáson. 10 másodpercenként kapnak új stacket, minden stack 1 perc-ig tart. Négy stacknél több ne legyen egy tankon.
Ez egy dps verseny. A stackelő debuff ha lejár vagy valaki belehal gyógyítja a bosst. 3 tankunk van, az első 40 másodperc alatt jut el a 4 debuffig, ekkor átvált a következő tank. Ő is ad 40 másodpercet, de az elsőn már csak 20 másodpercig van a cucc!, tehát a harmadik tanknak már csak két debuff ideje van, ez alatt meg kell halnia a bossnak. 40+40+20, az 100 másodperc, alig több, mint másfél perc.
A bejövő sebzés is egyre durvább, szóval meg kell halnia ennyi idő alatt. Trinketeket, és heroism/bloodlustot ide kel tartalékolni!
Heroic Mode:
Professor, Lich King után a legnehezebb Heroic fight. Normal-ban sem egy lányálom hát még így. Több új dolog fog bejönni a harc alatt amire még jobban kell figyelni mint eddig.
A fight hasonlóan épül fel mint Normal módban.Szintén 3 fázis van. 100-80%-ig amikor kb nem történik semmi csak püfölöd illetve dps -től függően lejön 1-2 takony. Fázisváltáskor nincs stun, hanem lejön 2 add egyszerre.(80-35%) (Ekkor már a P1 -ben lévő addoknak nem szabad élnie.)A raid fele megkapja az Ooze Variable a másik fele a Gas Variable debuffot.(Egyik zöld másik sárga színű debuff.)A lényeg,hogy azt az addot tudod ölni amilyen debuff van rajtad. Ha zöld akkor zöldet ha narancs akkor narancsot értelemszerűen. Az addok nem halmozódhatnak fel. Hisz gondolj bele nincs stun fázis az alap timer megy tovább leidéz 2 addot a timer már megint megy és lassan jön a következő. Chocking Gas és Malleable Goo egyértelműen itt is káros a szervezetre. Abos tagunknak minden addot kell(!!!) lassítania. Oldja meg. P3 -ra kell tartogatni a BL-t illetve a CD-ket. Érdemes a fight kezdetekor full cd-t nyomni mivel a végére úgy is lejár. P3-ba az idővel versenyzünk.
Ez a felállás azért előnyös, mivel a melee instantba kivált a zöld takonyra és hamarabb meghal. Ha a melee-be találna célpontot magának nem gond,hisz a melee úgy áll,hogy a terem közepe felé dobja el őket, és mivel sokan állnak rajta dps+tank így senki nem hal meg. Ha eldobja a melee-t bárhol legyen az új targetje a félkörből mindenki időbe odaér és a melee is ott lesz közel, hisz bedobta őket középre, és rátud futni a targetre. Illetve ha nem melee-be hanem rangedek közül talál célpontot először magának, akkor a melee mozog az addal, üti - üti és az addal együtt ér a targethez és addigra a ranged dps/heal is odaér. Ha jó a dps, narancs addra meg csak a ranged dps-nek kell ráfordulnia, nekik pedig csak meg kell fordulniuk.
_________________